Åhh blir gaaalen!

Haha i början av dagen var jag inte sugen på att köpa kläder, har inte varit det på ett litet tag. Ville bara kolla in en snygg jackliknande sak på H&M en köpt som var SÅÅ snygg, haha. Men väl inne såg jag flera saker jag ville ha, åååhh! Så typiiskt! Blir ju galen haha. Har hittat ett par shorts, blå och vitrandiga, och ett linne med en katt på (såklart, haha vad annars lixom, eh..) och en blommig klänning... Gah! Allt skulle väl gå på en över 800 kr om jag av nån anledning skulle köpa allt.. Men det tänker jag inte. Justja, hittade en blå hatt också, ett plommonstop. VILL HA! Har faktiskt letat efter ett sånt ett tag, så kanske köper den därför.
 
Jagblirgalenjagblirgalenjagblirgaleeeen!
 
Var förresten med Linnea idag, det var jättehärligt att ses igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0