Bilogprogrammet nästa?

Blev antagen till biologprogrammet, WIIHUU! Glad tjej, hihi. Sen att jag är på 1300-de nånting till psykolog är en annan sak, haha. Men valde att vara kvar i kön, så får man hoppas att typ alla framför en i kön hoppar av, eller nått, haha. Och nej jag vet inte om jag hellre blir psykolog eller biolog, men kör på biolog sålänge och ser hur det känns!
 
M.B hjälpte mig bleka håret idag. Blev inte tillräckligt blekt så ska bleka igen nästa vecka. Seeeeen ska jag fääärgaaaa.... ja ni får se, även fast många vet hahaha.
 
Men nu är jag lite smått orange i håret, och det ser lite olika ut beroende på vilket ljus jag står i, men det gör inget.
 
 
Sen att bilden i mitten är lite redigerad är en annan sak, hehe.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja men precis, du har sååå rätt!

Gud vad kul att du blev antagen, du!:D

2012-07-13 @ 15:30:57
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0