Dag 5 – En bild från en tid du saknar.

 
Åh, denna bilden väcker minnen <3 Mig och M.B utanför Hovet i Stockholm, innan vi skulle se Nine Inch Nails för andra gången. Skulle gärna göra om det haha.
Men jag saknar den tiden lite, känns som jag var närmare många av mina "gamla" vänner, och saknar all tid jag och bästaste M.B spenderade tillsammans. Då gjorde vi allt tillsammans och pratade om allt, nu ses vi jättesällan och det är så synd. Saknar henne <3
 
Och ja den tiden var väl både poritiv och negativ, just med att jag gick i högstadiet och typ alla där hatade mig förutom typ Julia. Men hade ju så underbara vänner så jag klarade mig igenom högstadiet utan att vara borta mer än några gånger. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0