Dag 2 – Bloggfavoriter.

Hmm.. Detta är alltid svårt, läser en del bloggar men få är favotriter. Men för att ingen ska känna sig bortglömd så tar jag inte med några vänner så, för ni vet vilka ni är och jag läser gärna era bloggar.
 
Men en av bloggarna jag regelbundet följer är Spiderchick. Hon skriver alltid så roligt och kan få en att le och skratta. Hon har heller inga problem med att bjuda på sig själv.
 
Sen läser jag också en blogg som är skriven av en tjej som heter Lina. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om henne men hon är en bra och stark tjej och har en blogg jag inte kan sluta läsa, hehe.
 
Sen läser jag också en blogg av en tjej som heter Elina Meuller. Elina är en duktig fotograf som tog studenten nyss, men har redan vunnit priser och fått fotojobb och allt! Hon har även egen hemsida. Hon är en stark tjej eftersom hon lider av konstant huvudvärk, men ändå lyckas ha fullt upp och klara det.
 
Det är nog några. Läser fler bloggar men ville lyfta fram dessa tre, läääs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0