Lite nya och redigerade bilder

Redigerade lite bilder förut, i väntan på att Conny skulle komma hem.
Brukar aldrig redigera bilder, men ibland så, haha.
Sen lägger jag upp vissa bilder jag inte redigerat, men ändååååuu.


Denna tog jag när Conny fick för sig att bada, ni vet dendär varma perioden som varade typ en vecka?
Min kamera fick för lite energi efter bara några bilder, så hann inte fota så mycket. Men gillade "posen" han hade, haha. Visste redan lite hur jag skulle redigera bilden när jag såg på den i kameran.


Denna bild tog jag när vi firade Viola (mammas sambos mamma, haha) som fyllt 85.
Vilken bild är bäst? Denna i svartvitt eller den under i färg?




Debba bild är inte redigerad, men gillar den skarpt! Gillar ljuset och färgen. Såg dock att jag skulle beskurit den lite i nederkanten, för att ta bort toppen på vinglaset.


Tog denna på Jill och lilla Torstiseen. Tycker den ser lite mysig ut, och har bara redigerat den litegrann men den är ju redan rätt mörk så man kan ju inte göra hur mycket som helst med den. Men gillar ljuset o sånt, hihi.


En oredigerad bild på mig, lite röd sådär, haha.


Min fina älskling <3 Gillade ljuset och färgen så passade på att ta massa bilder, haha.

Ni får gärna säga vad ni tycker om bilderna, ge tips på hur den kan bli/kunde blivit bättre osv. Jag gillar konstruktiv kritik, och om ni känner för att inte tycka om dom kan ni säga det med om ni vill. Meeen, vad tycks? Försöker utvecka mina fotoskillz lite, haha.

Kommentarer
Postat av: Alice - bilderbyalice

Hejhej, jag har just nu en foto tävling på min blogg, temat är sommar och det skulle vara super skoj om du vill vara med! du behöver inte vara "bäst" på att fota! direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/june/foto-tavling.html#comment

Allt bra? :)

2012-06-09 @ 15:08:46
URL: http://bilderbyalice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0