Paltkoma nästa?

Guuuu' vad mätt jag är! Är tillochmed jobbigt att skratta, så mätt är jag, hahaha.
Men vi åt suuupergod mat nyss! Conny kryddade kött (fläskkött) med typ.. grillkrydda? Haha säkert fler men vet inte. Vet att han använde timjan också, blev asnice! Vi gjorde potatis också. Skar potatisarna i tunna skivor och gjorde vitlökssmör vi hällde över, o salt och peppar, muuuuums!
Snodde Camillas go'a vitlökssås också. Eller ja gjorde efter hennes recept (tror jag i alla fall? Turkisk yoghurt, vitlök, peppar och salt?) fast hennes blev mööööcke gooooooare!

Men gud vat gott det blev (säger jag.. för första gången? Eller? Kanske ska säga det igen?)!
Nu behöver jag nog inte äta mer på ett tag, haha (en halvtimme i alla fall).

Nu ska vi hitta någon film att se på och bara sitta och lata oss i soffan, myyyys!

Vad håller ni på med en kväll som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0