20-årsfest

Var på 20-årsfest igår, vi firade Julia som fyllde 20 för en vecka sen. Vi var hos M.B och hade det treeeevligt. Det var väldigt nice, nått jag gärna gör om, hehe. Några skulle ut på krogen, men kände inte själv för det så jag tog bara samma buss med dom och satt kvar när de gick av. Men trevligt och roligt hade vi, det kan jag allt säga!

Idag ska vi till pappa, vilket ska bli kul då vi inte vart där på ett tag, hehe. Inte sen innan vi flyttade tror jag, och det är ju typ en o en halv månad sen, mer än så, snart två månader.
Ska se hur dom fått till det, dom har byggt om i köket och så. Så deras kök är större än vår lägenhet hahahaha.

På vägen dit ska jag köpa ett linslock, har ju tappat bort mitt haha, vilket är väldigt duktigt. Men det finns på netonnet för 49 kr, så är ju inte så farligt.

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: ellen

Jag vill oxå ha netonnet i Växjö ._.

2012-03-24 @ 15:22:04
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0