Fika på stan och träff med coachgrupp!

Igår när Conny nästan slutat ringde han mig och frågade om jaf kunde komma ner till stan så kunde vi gå runt och kolla lite. Så jag åt lite snabbt och sen tog bussen ner. Vi köpte insynsskydd, finally! Och sen gick vi och fikade (efter vi gått runt lite i andra affärer innan).

Vi fikade på Coffehouse by George, eller vad den heter, men det var trevligt i alla fall!



Hihi hans leende <3

Sen så gick jag till ett ställe där jag skulle träffa några andra synskadade ungdomar och äta pizza, nomnom. (Ja jag är synskadad för er som inte vet det, ser typ 11% på mitt bra öga, haha)
Detta ska bli en "coachgrupp" där vi ska varva arbetsplatsbesök med andra saker, typ som att testa och köra bil, hihihihi.
Men det var trevligt. Vi var bara fem ungdomar, haha, men det var trevligt ändå.

Nu ska jag få i mig lite frukost, ska till skolan snart, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh det låter ju jättebra med den där gruppen! :)

2012-03-07 @ 16:35:53
URL: http://blackobsidian.blogg.se/
Postat av: Diman Dilir

mums!:)

2012-03-10 @ 15:21:26
URL: http://dimandilir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0