Näe

När var dött det var här. Varken kommentarer eller roliga inlägg, trist!
Men vet inte vad jag ska skriva för tillfället, höhö.

Kan ju säga att jag fått skattedeklarationspapprerna, och kommer få lite pengar tillbaka, vilket är niiicenice.
Sitter ju aldrig fel, lixom. Lagom till midsommar. Ska väl köpa mig nån fin midsommarklänning då, hö-hö-hö.
Nej men jag vill spara så mycket som möjligt, vet ju inte om jag kommer ha jobb i sommar eller inte.

Men det blir nog bra.

Idag ska jag och älskling ta en liten promenad runt ån eftersom det är så fint väder, och sen äta på Bosses Glassbar som öppnat igen, yaay! Fan vad citronsorbet jag ska äta i sommar, nomnomnomnooom!

Är inte så mycket för kulglass men citronsorbet är det bästa som finns!

Kommentarer
Postat av: ellen

kasta hit lite glass, huh?

2012-03-27 @ 16:43:43
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0