One other thing...

Vart har alla mina vänner tagit vägen?
Vart är som som kollar hur det är, frågar om man vill ses?
Det känns som att typ alla har dragit sig bort från mig, även dom som stod mig närmare än andra, men varför?
Vissa glider man ifrån, vissa växer man ifrån.. Men vissa verkar ju inte ens försöka hålla kontakten, och det är bara jobbigt.

Den enda som jag smsar regelbundet med (förutom Conny när jag inte är med honom) är Ellen. Underbara underbara Ellen som jag kan prata med om jag behöver det, och som jag alltid finns där för.
Hon kanske inte smsar och frågar hur det är, men hon smsar och vi får ändå ofta reda på hur den andre mår, och vi stöttar om det behövs.

Men hon är den enda som faktiskt smsar mig då och då.
Eller, ja det finns andra med, men det är väldigt vääldigt sällan. Jag försöker hålla kontakten, fråga hur det är, men får aldrig sånt tillbaka..

Jag börjar undra.. är det något fel på mig? Är det något jag gör som är väldigt irriterande?
Varför kan folk inte bara säga det i så fall än bara dra sig undan, inte verka vilja ses?
Visst, det är ju aldrig kul att höra att nån har nått den inte gillar om en, men hellre sanningen än inget alls.

Jag är bara trött på att det är såhär.
Jag är trött på att känns mig ensam.
Jag är trött på att känna mig oönskad.
Jag är trött på att behöva vara den som tar kontakten, initiativet att ses.

Nu tänker jag sluta med det. De som inte vill ha mig som vän kan skita i det, dom som inte ens orkar hålla kontakten.
Jag ska försöka lyckas hitta nya vänner, som faktiskt vill ses..

Jag bara önskar att jag kunde ha vissa kvar, vissa som alltid varit så bra vänner...

Och ja, jag mår dåligare än vad jag själv skulle trott av detta, känns nästan som jag ska falla snart, ramla ner över någon kant, ush..

Kommentarer
Postat av: ellen

<3

2012-03-07 @ 12:38:59
URL: http://duumbass.blogg.se/
Postat av: ellen

sv: ser ut som det xd

2012-03-07 @ 12:46:02
URL: http://duumbass.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du är verkligen inte oönskad! <3 Jag tycker jättemycket om att träffa dig, även fast jag är en mycket upptagen kvinna haha xD

2012-03-07 @ 16:37:04
URL: http://blackobsidian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0