Otroligt

Det är otroligt vad tiden går fort, och hur oförutsägbart så mycket är.
För två år sen trodde jag aldrig att jag skulle vara förlovad och bo ihop med världens underbaraste kille, men nu sitter jag här framför datorn, äter godis, kollar universitetskataloger och tänker på allt möjligt..

I söndags var vi på solpromenad i det underbara värdet, och det blev årets första glass, och det var helt underbart!


Det ser dock ut som jag har inga kinder men största hakan, men det är nog mest solglasögonens fel, haha.
Och såklart båda tog Twister, godaste glassen juuh! (Förutom citronsorbet från Bosses dock, men dom har ju inte öppet nu, eller??)

Nu ska jag väll ta nått vettigt att äta, haha..

Kommentarer
Postat av: ellen

har han en one piece (?) /ziperall på sej? xD

2012-03-06 @ 16:02:24
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0