Skum impuls

Jag fick en skum impuls förut. Kom hem och först tog jag disken (inte så skumt) och sen dammsög jag och svabbade golven i kök, badrum och hall? Vardagsrummet kändes för jobbigt hahaha.

Det är inte likt mig med sånna impulser, haha. Men tänkte att jag kanske kunde göra Conny glad, fast han kommer säkert inte märka nått haha, det syns ju inte så mycket ändå.
Menmen, får väl se om han kan ta vardagsrummet, heheheheheeeeee.

Nu ska jag äta något, sen är det dags att åka tillbaka till skolan och ha psykologi b, wiie!

Just det.. hade svenskaprov imorse. Vår lärare trodde vi skulle tycka provet var jättelätt och att det skulle ta kort tid.. det tog typ hela lektionen, haha. Men alltså, visst jag tyckte inte allt var lätt men det var inte det som tog lång tid, utan det var själva skrivandet.
Fast jag vet inte om jag ska vara nervös eller pusta ut, för vet inte hur det gick, haha.

Kommentarer
Postat av: Mandy - En Musikblogg

oo vilken ljus och mysig blogg.



tycker du om musik? kika gärna förbi min blogg isf, jagar lite fler trogna läsare :) där får ni följa min resa i musikbranschen, vara de första som får lyssna på nya låtar (är ju trots allt er jag lyssnar på i slutändan) med mera. välkommen!! x

2012-03-03 @ 12:01:35
URL: http://mandybeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0