Sommarkläder

Har hittat massor snygga och fina och sköna kläder som känns att det inte skulle vara helt fel i sommar.. Vissa är söta, vissa är snygga, vissa är fina och vissa verkar bara väldigt sköna och vissa saker vet jag inte varför jag vill ha, dom är väl bara fina hahaha.

Här kommer några bilder på saker jag vill ha. Och nej det är inte allt, hahaha.







Vissa saker skulle inte vara helt fel att ha redan nu, haha.
Och vissa saker kom inte med när jag sparade bilderna? Aja, det får bli så då, haha.

Och varför blir man så sugen på att blogga när man måste göra skolarbete? Suck på mig.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oh tjocktröjan var fin, den skulle du passa jättebra i :D

2012-03-30 @ 13:51:34
URL: http://blackobsidian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0