19 grader och ont i nacken

Imorse när vi gick upp såg COnny att det var 15 grader ute, innan sju på morgonen??
Nu är det 19 grader.. och ganska fuktigt i luften.
Åska sen kanske? Hoppas på det, guud så mysigt det är med åska! Har inte varit med om åska sen thunderstormen i Australien och det var vääldigt mäktigt! Lila himmel (längre bort iaf) kraftiga blixtar, mycket muller.. Huset skakade haha och regnet verkligen vräkte ner. Så ett åskväder här kommer nog kännas ganska fluttigt, haha.

Har dock väldigt ont i nacken, är väldigt stel.. och jag ska egentligen sitta vid datorn och jobba med fördjupningsarbetet hela dagen.. nej tack? Nej men seriöst orkar inte det, min nacke dör. Men ska väl sätta mig vid TVn nu ett tag och ta det lugnt, och sedan formatera ett syfte jag kan skicka in till min lärare. Sen vet jag några saker jag kan fixa, så kanske kan skjuta upp några saker till senare.
Ska även sen diska en massa disk och baka kladdkakor, men det blir nog bra.

Hoppas ni har det bra, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0