Blev fel

Blev visst ett litet fel i förra inlägget, haha. Skrev att jag fotade blommorna strax innan jag stoppade in minneskortet i kameran, men det ska självfallet vara DATORN, så nej, jag fotade inte utan minneskort, haha. Så fel det kan bli.

Nuu sitter jag för övrigt och äter frukost, ska sen iväg till skolan, ha mentorstid och sen äta lunch, haha. Förra veckan var jag inte hungrig vid lunchen, men fick i mig lite i alla fall.

Och i eftermiddag blir det storhandling, vår annars så fulla flrys börjar bli.. tom? Vad nu? Vi får faktiskt PLATS med mer saker?? Sensation!
Haha nej men den är liten, därför är den så full jämt.

Och vet ni vad? JAG HAR SMURFGLASS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0