Chillkväll och kanske grillkväll?

Ja jag orkar inte skriva på engelska så mycket, blir väl lite då o då, haha.
Men ikväll sk vi ha "chillkväll" med klassen, och tänkte grilla korv, mmmmums!
Korv med bröd är namnam, speciellt med Johnnys senap på, haha. Och ketchup och rostad lök.

Men nu ska jag strax baka kladdkaka och äta frukost. Vid två ska jag vara hos mormor och då får jag väl ta med allting, blöh hahahaha. Om inte Conny kan skjutsa sakerna till mig, hihihi. Ska fråga, annars får jag konka på det. Menmen, det blir nog bra.

Egentligen skulle jag och Conny på bio idag och se Dark Shadows (biocheckar ftw, haha) men sen fick jag veta att detta var idag, så vi fick ändra. Kanske tills imorron? Får se.

Vad ska ni göra idag/ikväll?

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha tusen tack! Har varit så stressigt, har sökt (utan att överdriva) ca.10 jobb per dag. Galet! Men det har ju lönat sig nu, vilket är skönt :)



Åhhh kladdkaka!! Fan va gott!

2012-05-30 @ 11:16:10
URL: http://linaohlsen.se
Postat av: Cornelia

låter helmysigt med chillkväll, hade gärna haft det med, hehe..

istället sitter man hemma med högar med läxor, borde typ vara olagligt att få så jäkla mycket läxor sista veckan..

2012-05-30 @ 18:57:45
URL: http://coornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0