Ingång av skor

Håller på att gå in skorna. Började lite väl sent kanske haha, bara för nån vecka sen eller två och har inte haft dom varje dag och inte så länge varje gång. Kommer jag dö? Ja, i alla fall mina fötter. Ska ha genrep på både tisdag och fredag nästa vecka i fem timmar var, och sen baldagen.. ehhehhehehhh..
Skav? Näääääääää....
Dock är fötterna lite stora, men ska försöka ha strumpor även på balen plus att jag tänkte ha skoskavsplåster i förebyggande syfte, i alla fall på hälen och kanske framme på foten också. Sen kommer mina fötter svullna av värmen, så då sitter de säkert perfekt, haha.

Shit, imorron är det bara en vecka kvar! Nervös? Nääääääeeeeinteaaaaalls......





Kommentarer
Postat av: Sandra

Tips: Ta av dig skorna så fort du har chans att sitta ner! (Brukar alltid ta av mig skorna i smyg så fort jag har klackar) ;)

2012-05-11 @ 18:32:07
URL: http://snatransson.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Ujuj spännande! :)



Sv: Eller huuur! Tack. :) Tror den lyktan är ifrån Orrefors, eller något liknande. :D

2012-05-12 @ 17:52:15
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0