Valborgsfirande

När jag vaknade igår vad et inte alls kul. Mådde illa som bara den och fick inte behålla frukosten, blöh.
Mådde illa hela dan typ, och hade svårt att äta samtidigt som jag behövde mat, yay lixom.

Det blev lite bättre tills kvällen och jag och älskling blev inbjudna av vår kompis Bob att komma och grilla med honom och lite annat folk. Vi var vid ett studentboende-område och det var ganska många studenter där. Alla hans vänner som kom (tre förutom vi och Bob) var också studenter, och trevliga konstiga typer, haha.

Vi grillade och hade det trevligt, och blev då och då attackerade av en boll, då några studenter bakom oss lekte med den. Fick den på fingrarna när jag höll i en korv med bröd en gång, myyyysigt!

Sen fortsatte vi till en av Bob's kompisars studentlägenhet, där vi fortsatte firandet och hade det allmänt trevligt med alltifrån bra musik till skum, haha.

Sen så gick två, och sen kom Suss och Jesper. Jag och Conny gick ändå skapligt då han skulle upp typ tidigare än vad han går upp när han jobbar eftersom han åkte iväg på träff med Alfa-klubben. Dom skulle iväg uppåt i landet, så han är nog lagom lycklig nu, haha.

Menmen, kvällen slutade bra, även om jag mådde rätt illa i natt igen, vilket var mindre mysigt. Men sitter och äter frukost nu och mår inte särskilt illa, så blir nog bra ändå!

Vad gjorde ni på er valborg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0