Bra födelsedag

Idag har vi handlat tills imorron då vi ska fira mig hos mamma. Conny var jättehemlighetsfull om kvällen, då han sagt att han planerat nått vi ska göra men aldrig sa vad. Jag som är så nyfiken av mig höll på att spricka, hahaha.
Men han tog mig sen till Shin Nori, en sushirestaurang som jag hört massor gott om men som är lite för dyr att bara gå ut och äta en vanlig kväll. Men intressant var den, vi fick veta alla olika sorters fiskar/havsdjur som vi hade på talriken, vad det var osv. Gott var det också, men tror jag hade lite för höga förväntningar haha. Men jag är så glad så! Drack te till, det var nästan lika gott som det på Wasabi. Till "förrätt" drack/åt vi misosoppa, med musslor i. Det var intressant, men gott.
 
Efter det så åkte vi hem och jag bytte om från min superduper(fina)blå klänning till jeans och linne igen, och sen gick vi vinterljus-slingan. Myyyysigt! Någon annan gång ska jag dock ta med kameran och fota lite, någon som vill hänga med?
Sedan kollade vi på Magnus Betnërs show "Tal till nationen" tror jag det var. Det var ett tag sen sist så det var rätt underhållande, haha, och så drack vi mousserande vin, mums!
 
Juuuuust det jag var på systemet idag, haha. Köpte två cider som jag inte druckit av än men ändå. Kassörskan var skön haha. "Men grattis! Ska ni ha fest ikväll då? Ja men det är rätt!" Haha åh.
 
Present har jag "bara" fått av Conny än, och det var ett presentkort på en avslappningspaket innehållande 45 min floating och 30 min nassage, sååå underbart det ska bli!
 
Hoppas ni haft en bra dag, för det har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0