Hur en gammal sång får en helt ny text

Ta en låt, till exempel svenska nationalsången. Gå in på google translate, översätt till massvis med olika språk (typ svenska till franska, franska till japanska, japanska till norska osv osv) och sen tillbaka till svenska.
 
För oss blev det såhär:
 
Ni Mynt norra bergen
Välsignad är riktigt nice
Utmärkt hemplanet Nakusalimu
Din fre PRAIRIE Sky grönt.
Din fre PRAIRIE Sky grönt.

Tron gamla minnen
Tänk på ditt namn för att flyga runt om i världen.
Vet vem du är.
Ja, jag vill , jag vill USA.
Ja, jag vill , jag vill USA.

Använd inte mitt älskade land
Svära trohet till döden.
Men jag är i ett äktenskap
Din banner för alla insatser
Din banner för alla insatser

Gud är i ugnen och sorgehus,
Sverige älskade hemland.
Jag stjäl världen.
Jag vill inte , jag vill USA.
Jag vill inte , jag vill USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0