Köpsug

Gud så sugen jag är att köpa kläder/skor ja lite vadsomhelst. Det går verkligen i vågor hahaha. Jag har spenderat allt fö rmycket tid på att kolla kläder idag, men ibland så är det inte lätt att koncentrera sig (ibland? Ehh.. typ alltid hahaha). Så tänkte att jag kan ladda upp lite saker från två olika sidor jag funderar på att beställa ifrån. Medan jag ändå håller på lixom, och medan jag försöker bli pigg så jag kan plugga mer hahaha.
 
Från Melba:
 




 
Alltså.. domdära skorna <3 båda två, jag vill ha! Haha. Vadå i princip bara blåa saker? Vad pratar ni om?? Jag gillar ju inte blått alls, nej ush vilken ful färg.. ehh..
 
Den andra butiken jag suktat efter massor i är Kate's clothing:
 







 
 
 
Lite olika stilar kanske hahaha men det är mycket snyggt hos båda.. Och sen vad man ska beställa är svårt.
Men Melba är nog mest lockande nu. Dels för skorna, dels för att jag antagligen kommer använda de sakerna mer och dels för att det är fri frakt där just nu och man får en julklapp hihihi.
 
Obs! Om nån bild hamnat fel skyller jag på.. ehh.. att vi inte har snö än!

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag har nog sagt det tidigare men beställ INTE från melba, de har verkligen kass kvalite på kläderna o alla jag har pratat med som också beställt därifrån har sagt precis samma sak så jag skulle inte rekomendera dig att beställa från melba tyvärr :(

Svar: Fasiken då :( vad synd! Jag som så gärna ville ha i alla fall dom där blåsvarta skorna, hehe. Men tack för tipset!
None None

2012-11-25 @ 13:29:01
URL: http://minimojen.com
Postat av: Matilda

ja man blir ju besviken men bättre att få reda på det innan man köpt något o de går sönder första gången man använder det iaf.
Man kan ju kolla om någon annan affär har likadana/liknande skor fast gjorda av en annan tillverkare

Svar: Ja precis ^^Ja, vet inte ur jag ska lyckas kolla det dock, vet inte vad jag ska söka på för att få tillräckligt specifika träffar xD
None None

2012-11-25 @ 21:16:30
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0