Sega måsten

Måste verkligen plugga idag, haha, men är helt slut i huvudet. Har suttit och finslipat labbrapporten för labben i hade i måndags (i Organisk kemi, vi destillerade och lite annat för att få ut doftämnet limonen ur citron) och skickade även in den. Detta är fjärde dagen i rad vi skriver på labbrapporter, haha. I onsdags och igår vad det dock på biokemilabbrapporten. Den är inte klar än dock, vi har haft två sammanhängande labbtillfällen och ska ha ett tredje, så vi kan endast få den klar efter det. Men det blir nog bra.
 
Destillationen från i måndags. Sjuuukt segt!
 
Imorron fyller jag år och på söndag ska jag firas hos mamma. Så borde nog plugga ikväll istället för att hänga med Conny till Suss, men så seeegt att plugga på en fredag.. haha. Men dåbehöver jag inte få lika dåligt samvete för att jag kanske inte pluggar mycket alls (om något) i helgen. Får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0