Vinröd långklänning?

För ett tag sen hittade jag klänningen nedan på HM's hemsida, och kom på det häromdagen och nu kollade jag den om den fanns kvar, och det faaanns den inte! Ledsen faktiskt, blir jag. Någon som vet någon annanstans man kan få tag på den eller nån som har den och lyckats ångra sig? Pliiiiis let me know! Skulle vara kul att ha en lite längre finare klänning och blev smått kär i denna haha.
 
Är den inte fin? Åh vill ha!
 
I övrigt så har jag fullt upp med plugg (ehum, förutom för tillfället då, men ska strax gå o plugga igen haha) för har tentan i Organisk Kemi på måndag. We'll se how that goes then, haha. Är bara en 3-poängskurs men ändå, ganska många saker att memorera.
 
Innan jag börjar plugga ska jag dock se om jag hittar någon annan fin långklänning till vettigt pris, höhöhöhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0