Absolut inte min dag idag

Idag har varit en av de sämsta dagarna på LÄNGE. Har inte haft humör eller ork till något, och det har tyvärr pluggandet fått lida ganska mycket av. Inget har gått som jag vill och ja det går helt enkelt inte bra. Har pluggat hemskt lite idag, bara högst ett par timmar sammanlagt? Om ens? Det är ju ingenting lixom. Aja, tentan går nog åt helvete ändå, men ska nog försöka klara så mycket som möjligt i alla fall.
 
Ska försöka mig på övningstentorna, och det som verkligen inte går bra ska jag kolla facit o lösningarna till. Det kan jag ju ändå faktiskt lära mig lite på och tentorna ser ju ungefär ut på samma sätt hela tiden, så dessa tentor jag övar på kommer ju antagligen vara väldigt lik den som kommer på onsdag. Med antagligen absolut inte de uppgifter jag skulle klara, men det är en annan sak haha.
 
Menmen, vi får se. Kanske blir som med förra kemitentan? Tror att jag inte kommer bli godkänd men blir det ändå? Fast nja, det skulle kräva ett mirakel eller två.
 
Värst vad negativ jag är idag. Men det är svårt att inte vara det sånna dagar som denna. Nu när humöret för tillfället varit lite mer uppåt bränner det i halsen istället, wooopiyaaaay. Aja, det löser sig nog (sa saltet till vattnet, höhöhöhöhö).
 
Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0