Det börjar bli sent

Nu börjar det ju bli sent, hallå vart tog dagen vägen? Jag som inte hunnit hälften av det jag planerade, haha. Menmen, vi får se hur mycket jag hinner. Jag tänker i alla fall inte sitta uppe halva natten, det orkar jag verkligen inte. Måste ha energiiiii tills imorron, juu!
 
Har i alla fall varit en sväng till Ica och köpte franskt lantbröd, yoghurt och energidryck, tills imorron då. Energidrycken ska jag ta med mig till provet (även om jag kanske börjar på den ikväll, hehe), brödet ska jag göra ett par mackor av att ta med (och kanske äta lite ikväll) och yoghurten ska vara till frukost. Funderar även på att koka ägg och äta imorron bitti, för att få lite extra lixom.
 
Har förresten Ica i Berga varit med om nått energidrycksrån eller blivit paranoida eller nått? För bara vid energidrycken var det massa röda lappar (på burkar och hyllor) där det stod "STÖLDMÄRKT för Ica" på. Varför bara där?
 
Aja, ska nog se om jag kan äta nått snart, börjar bli hungrig. Men har varken ork eller tid att fixa något avancerat. Funderar på att äta upp resten av curryriset som blev över igår, koka några ägg och ta ett ikväll tillsammans med några mackor? Låter mysigt, med en kopp te till. Ja det blir nog så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0