Good mornin'

Goder morgon! Här sitter jag och hoppas på att bli pigg, haha. Ska nog om ett tag som igår ge mig ut igen, fast denna gång sticka till ica för att inhandla lite inför tentan imorron. Dock ska jag nog vända med det tills jag inte mår illa längre. Vaknade med som en "klump" i halsen, typ som en liten slemklump, vilket gör mig lätt illamående haha. Men kämpar i mig frukosten och hoppas på att den ska försvinna.
 
Är sååå trött också! Blir jättesugen på att lägga mig igen haha, men måste plugga. Går varken illamåendet eller tröttheten bort (känner inte för te eller egentligen nånting som kanske skulle kunna göra mig pigg) så får jag väl ta mig en liten powernap. Men ska försöka plugga lite först. Tänkte nog läsa igenom anteckningarna och skriva ner på ett separat papper vad jag bör tänka på/vad som kan vara bra att "veta" osv.
 
Mitt humör känns bättre idag också, vilket kanske kan tänkas skumt med tanke på att jag har tenta imorron och allt är svinsvårt, haha. Men varför stressa upp sig i onödan? Antingen klarar jag det, och blir ännu mer gladd överraskad än för AK1 eller så klarar jag det inte och då blir det att bita i det sura äpplet och göra omtenta.
 
Aaaja, det blir nog bra. Ska bli skönt när tentan är gjord, haha, sååå skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0