I made it!

För ett par veckor sen gjorde jag min första tenta, tentan i Allmän Kemi 1. Det kändes väl rätt okej efteråt men inte lika okej när jag såg svaren sen, haha. Så jag var sen ganska säker på att jag inte klarade det.
 
Men igår fick vi veta att vi skulle få resultaten samma dag. Åååhh kollamejlenkollamejlenkollamejlen!!!
Men fick inget mejl, snyft. Alla andra (nåja, många då) skrev på facebook att de klarat tentan, och jag undrade lite oroligt varför inte jag fått nått mejl? Sen blev jag tipsad om att kolla Studentportalen, och där stod det! Fick en 3;a! (3 är godkänt, sen går skalan upp till 5)
 
Ni anar inte hur sjukt glad jag var igår, haha. Jag hade inte blivit ledsen om det stått underkänt eller så för jag var ju beredd på det, och det är ju bara att göra omtenta, men blev så glatt överraskad, kände mig lite oövervinnerlig, haha.
 
Men åh, blev mer pepp på plugg och allt nu haha, så Allmän Kemi 2, HERE I COME! Denna ska jag klara också MOHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHA...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0