Mööööörker

Sitter och äter frukost, håller koll på klockan så jag inte ska missa när jag borde börja göra mig klar för att du ut till bussen. Ja jag tar bussen, känns mysigare än att cykla, uhhuuhuuu. Egentligen har jag inget på schemat idag förän 13.15, men jag ich min labbpaaaartner ska sitta och korrketurrätta labbrapporten. Läste igenom den typ 23-tiden igårkäll så var rätt trött då haha, men jag hittade endel att ändra på i alla fall, sen när vi båda är klara och nöjda ska vi skicka in den, yaay.
 
Fick även ett mejl om att labbrapport 5 blev godkänd! Wihuuuu! Den trodde vi att vi skulle få retur på eftersom vi var osäkra på många bitar och inte förstod till 100%, men det hade vi tydligen gjort ändå!
Och den vo ska hålla på med idag är labbrapport 6, siiista labbrapporten för allmän kemi, yaay!
 
Tajm to light some cääändles tonight määbye?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0