På tur i solskenet

Idag så gick jag och Conny ut i det friska vädret och gick till Stolplyckan. De hade öppet hus idag och min moster Mia lockade dit mig och Conny. Jag fick ett par charmiga harembyxor (eller ali-baba-byxor som hon kallar dom) av henne, som hon köpte nere i Indien, taaaack fina moster!
Sen mötte vi även min kusin Johan, hans fru Fia och fick träffa deras yngste son (bara ett par månader gammal), lilla Dexter! Kuuuuligt kuuligt.
Vi fikade och hade det trevligt också, gott var det.
 
Tog med mig kameran och fotade på vägen dit och hem, men lägger nog upp de bilderna senare när jag rensat och fixat dom lite. Fick några fina på vägen hem då jag stannade ute lite längre medan Conny gick hem. Najjjjzz!
 
Ni får ett par bilder på mig i alla fall (ni ba YAAAAAAY!)
 
Charmighet på hög nivå? Ohyes!
 
Medan jag ändå håller på att lägga upp charmiga bilder.

Kommentarer
Postat av: ellen

åh, älskar mina sånna byxor x)

2012-10-06 @ 16:38:09
URL: http://duumbass.blogg.se
Postat av: Matilda

ärligt talat tycker jag sånna byxor ser hemska ut men gud vad sköna de ser ut att va! x'D

Svar: Ja dom är skitfula men är helsköna xD
None None

2012-10-06 @ 17:45:33
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0