Pluggdag?

Idag hade jag tänkt plugga hela dan, men så har det inte blivit.. Vid typ halv två kom pappa, jill och axel hit (Axel fyllerår idag förresten! 18) och fikade, det var väldigt trevligt! Var länge sen jag träffade pappa o jill, har saknat dom!
Nu har jag istället ingen energi kvar.. orkar inte laga nått, så funderar på att kombinera att ta mig till berga med att få frisk luft, så skönt det skulle vara!  Sen är väl inte nudlar så mycket energigivande elelr så, men det är gott och jag är sugen.
 
Igår sminkade jag och Suss upp oss lite och gick ut och dansade! Det var roligt, speciellt eftersom båda hade lösögonfransar for the first time, haha. Mina var inte jättespeciella men Suss var grööööna och långa, nice!


 
 
Många bilder, men så kan det gå när man inte kan bestämma sig för vilka man ska ta, haha.

Kommentarer
Postat av: ellen

fint ju!

2012-10-13 @ 18:00:53
URL: http://duumbass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0