Posttentatrött

Nu sitter jag hemma och är helt slut i skallen, skulle kunna lägga mig ner och somna på direkten, haha.
Tentan gick bättre än vad jag trodde, det kändes i alla fall bättre efter än vad jag trodde det skulle göra. Men det betyder inte att det gick bra, hehe. Vi får se, baaaaara typ sisådär två veckor kvar tills vi får veta resultatet.. gaah!
 
Åt lunch på stan med Victor från klassen och hans sambo. Sen så gick jag och M.B runt på stan, och tog även en fika. Köpte mig även en jättemysig halsduk och ett riktigt blått plommonstop på H&M's rea, inte helt fel!
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Vi ska nog kolla på en film sen och mysa. Vi pratade om att åka och handla, men Conny sa att han inte orkar det och det gör nog inte jag heller. Vi klarar oss några dagar till!
 
Vad har ni gjort en dag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0