Shoe love!

Kollade lite på Have2Have's hemsida häromdagen för jag såg en som hade snygga kängor därifrån. Skulle inte vara helt fel att skaffa sig ett par enkla svarta eller bruna kängor man bara kan slita och slita med åren, som man inte behöver vara lika rädd om som jag ändå vill vara med mina blå glansiga Dr Martens. Får se om och i så fall när jag skafar mig ett par, och om det sker ifrån en sida eller inte. Det är ju alltid enklare att prova i burik men det är så sjuuukt tråkigt att springa runt och göra det, haha.
 
Hittade i alla fall ett par skor som jag genast blev jättekät i, åh! Dom må ha klack, men lätt att jag skulle kunna tänka mig att lära mig gå i dom om jag hade dom i min ägo! Dom är ju även lite every day shoes, och inte sånna man kanske bara har vid vissa tillfällen. Doooock kostar dom 1095 kr, vilket inte bara är lite väl mycket att lägga på ett par skor just nu. Får se om jag belönar mig själv med dom typ i vår om det går bra på tentorna nu i höst, kaaanske. Eller önska sig i julklapp kanske?
 
Men kolla på dom!
 
 
Det är nog bra att vänta ett litet tag med att beställa lite dyrare skor, för att se om man vill ha dom längre fram också så det inte bara är en liten "fling" haha. Men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0