Tvättchamrsklädsel

Brukar känna mig så charmig när vi/jag tvättar, för brukar gå ner till tvättstugan med sandaler på och strumpor.
Idag är jag extra snygg och modeinriktad. blå och vitrandig tröja, min röda långa/korta kjol, lila och vitrandiga strumpor och så sandalerna när jag går ner. Chaaaaarmigt! Känner mig supersnygg, känner att jag kanske kan skapa ett nytt mode här?
 
Synd att jag är för lat för att orka ta bild och lägga in, haha. Om jag nångång i framtiden har touchfån och internetabonnemang och kan blogga från fånen så kanske jag blir lite mer bildaktiv här. Until then...
 
Nej men ska försöka få lite mer bilder på bloggen.
Kan bjuda på en bild sålänge, bara för jag vet att ni vill!

Kommentarer
Postat av: ellen

Nu börjar du se ut som en pappa :D

2012-10-01 @ 22:03:46
URL: http://duumbass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0