Wrong kind of productive

Idag är ingen bra pluggdag, har svårt att koncentrera mig och huvudet har nog låtit hjärnan ta semester. Meeen jag är superpepp på att göra massor andra saker. Skulle exempelvis vara kul att ha ett par skor att göra om, måla o whatever falls in my mind, typ. Och komma på saker att göra med kläder osv. Men det är ju inte riiiktigt det som jag borde göra. Plugga nu Sosso, plugga!
 
Har inte räknat någon kemi idag, ush. Men har skrivit av lite anteckningar, och det behövs också göras. Även om det skulle varit bättre om jag räknade. Menmen, får se om jag kan plugga bättre lite senare.
 
Jag satt dock lite skyldigt på weheartit och hittade dessa bilder. Både som ispiration, motivation och sånt man bara vill ha.
 

 
Sen såg jag dessa som fick mig att tänka på M.B

Kommentarer
Postat av: Matilda

dom första conversen var ju sjukt snygga :P

Svar: Jag veeeeet! :D
None None

2012-10-03 @ 17:58:54
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0