Dra't i spa't

Dragtävlingen Dra't i spa't håller på nu, och de håller till typ 3 min härifrån så det höööörs!
De står på varsin sida om ån och ska dra i varandra.
"Draaaaagarna redo? Sträck linan! Stilla, DRA!" Och sedan drar de. Det blir väääldigt lerigt där de drar, så det blir ju halare och halare, haha.
Nu verkar de börja med semifinalerna, fan. Då kommer jag nog inte hinna ner och fota. Vill plugga lite innan haha. Aja, får se hur det blir, det är ju varje år så. Jag och Conny var nere en snabbis förut men då hade jag för lite batterier i kameran för att kunna ta så många kort.
 
För tillfället så lägger jag upp några bilder jag hittade på gooooogle när ja sökte på't.




Ser så kul ut! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0