Redhead again

Massa färg åkte ju ur mitt hår, men nu är jag rödhårig igen! Och inte typ rödrosa-ish-hårig, haha. Det fulaste innan var ju att det var så sjukt ojämnt och att man på vissa ställen nästan kunde se blondt hår?
Men nu tog jag en annan, och det är mörkare än innan. Vill nästan ha lite mindre mörkt, men det fixar sig till nästa gång eller så, hehe. Menmen, vi får se.
 
Ska se om jag orkar/hinner fixa en bild tills senare. Nu ska jag göra mig i ordning och åka till universitetet och pluggapluggapluuugaaaa!

Kommentarer
Postat av: Matilda

röd hårfärg brukar ju alltid lossna lite vid tvätt så efter en tvätt har du nog lite mindre mörkt :)

Svar: Ja jag tänkte på det med :)
None None

2012-09-26 @ 12:22:05
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0