Royal Republic

Såg Royal Republic igår, it-was-awesome!
Älskar hur random och roliga de är, haha. Börjar spela Fear of the dark mitt i deras egna låt Walking Down The Line.. och spelade en cover de gjort på den sämsta låten de hört, skämtar och bjuder p åsig själva.. åh underbart!
Hoppas dom kommer hit nästa år igen, och igen, och igen.. Åh, dom är verkligen ett band som är helt underbara live!
Dom får VERKLIGEN igång publiken, vet hur man gör haha. Så häärligt!
 
Ja jag vet, min mobilkameras kvalitet är bättre än din.
 
Jag var helt slut efter konserten, haha. Jag sparade inte på nån energi, eller röstkapacitet. Inte för jag blev hes, jag blir ju aldrig hes förihelvete! Morr.
 
 
 
Förihelvete påminde mig förresten om en kemiföreläsare. Igår tror jag vi hade henne. "Vad skulle ni sagt till mig nu? 'Balansera formeln förihelvete!'" Haha åh, smått på östgötska också, underbart!
Eller som en annan kemiföreläsare "Detta skulle inte matematiker gilla att vi gör, men nu finns det ju inga sånna här så det tar vi inte hänsyn till"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0