SPSS-fanskap

Sitter och knåpar med labbrapporten som ska vara klar på måndag. Eller ja den kan väl lämnas in till typ 8 på tisdag så i värsta fall får jag väl sitta hela måndagsnatten hahaha.
 
Skriva själva rapporten är inte så stora problem, ska bara luska ut hur mycket fakta man ska ta med om olika saker, osv. Det stora problemet är statistikbehandlingsprogrammet SPSS som jag ska göra lite test med och få fram lite saker som ska vara med i rapporten. DET VILL VERKLIGEN INTE!  Jag har ganska nyss lyckats installera programmet på datorn efter mycket om och men, men nu kan jag inte öppna datan i programmet eller nått alls, och den säger hela tiden att nått är fel men förstår mig ju inte riktigt på vad. BRöööööööl!
 
Ska sitta och knåpa på det idag, och i värsta fall får jag väl muta någon med ett fungerande SPSS med en hel kladdkaka hahahaha, för när allt väl fungerar ska det nog inte vara några problem? Borde det inte vara i alla fall, får se hur det går haha.
 
Jag i växthuset tidigare i veckan, i väntan på de andra så vi kunde mäta ze majsplantor!
 
 
Tog hem två av plantorna, dom står och är fina i matsalsrumsfönstret!
 
Moi today, tyckte mina senaste inlägg varit lite bildlösa, så tänkte då kan jag ju ta tre på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0