En liten längtan

Hej! Här sitter jag någonstas i A-huset och ska strax börja plugga, i väntan tills Maria är klar såvi kan plugga tillsammans. Det är Botanikomtenta på måndag så har lite att stå i.
Menmen, får hoppas det går bättre denna gång haha.
 
På onsdag nästa vecka är det München Hoben, jag är peeeeeppp och längtar! Måste köa för biljett på tisdag till skillnad från förra året då man var Nollan och fick förköp haha. Denna gången ska även Conny med, det blir kuul!
Peeeppppp som sagt, åhh! Får hoppas man hinner få sej en sejdel också, skulle vara kul!
 
Bild från förra året. Jag har dock cider i sejdeln, inte öl. Får se hur det blir i år!

Kommentarer
Postat av: liborius

lycka till med tentan! själv har jag skrivit klart alla mina fyra på två veckor, så skönt!
sv. ja fermliving har mycket som är fint:)

2013-08-26 @ 12:17:09
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0