Flyttat

Igår flyttade vi till en trea i Johannelund, nice!
Eller ja jag var smått irriterad hela tiden nästan. Vi skulle ju byta med en tjej som brutit upp med sin kille (eller ja nu är han ju hennes ex) så hon skulle hitta mindre och vi ville ha större, så vi bytte (han flyttade till en privat hyresvärd). Det blev dock massa strul och det är massor som inte är så städat som vi skulle vilja här, fönstrena är exempelvis inte städade på 100 år ser det ut som, och dom kan absolut inte packa en flyttbil.
Aja, det gick tillslut och nu har vi även fått klart köket (så gott som). Nu är det bara resten kvar, haha.
 
Igårkväll gick i och la oss vid typ tio, vi var så himla trötta haha. Vi hann i alla fall kolla på Shooter och Silent Hill 2.
Shooter var nog rätt så bra, men SIlent Hill två var inte så jättebra. Den var helt okej, men den var inte alls lika bra som första filmen. Även om jag älskade musiken i filmen, men all Silent Hill-musik är ju så fin, typ, haha.
Och andra filmen påminde jättemycket om ett av spelen, tredje kanske? Hon huvudpersonen såg ut som i spelet, och mycket annat var också likt med platser och händelser. Har inte spelar hela spelet, men har sett i alla fall en bit spelas. Men är ju inte direkt konstigt att det är likt, det är ju spelen filmerna är baserade på.
 
Nu ska vi nog ta det lugnt ikväll och ganska snart beställa pizza (vi har pizza typ 20-30 meter från oss och Ica på ännu kortare avstånd. Skönt men farligt! Haha). Orkar inte plugga eller så, det är för rörigt och måste få i ordning skrivbordsplatsen först. Sen är jag även för trött haha. Men skönt att ha ett eget rum jag kan plugga i!
 
Ska försöka komma ihåg att ta bilder när det börjar bli någolunfa ordning, påminn mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0