En tur på stan

Idag åkte jag ner till stan vid ett och mötte upp M.B. Vi gick runt lite och jag köpte faktiskt lite saker. Ett par shorts och ett par kortbyxor från Gina Tricot och en tjocktröja och två sånnadära bandeu-BHar eller vad de heter, från BIKBOK. Rea is najs, you knåååw!
Och det var äldigt trevligt att umgås med fina M.B! Vi ses för sällan, blöhööö.
Efter stan åkte vi hem till mig, åt lite nudlar, kelade med katten och pratade lite. Det var trevligt.
 
Nu sitter jag själv hemma och äter ännu mer nudlar (hööööngrig) och dricker Fanda Wildberries, yumyum!
 
Om jag kommer ihåg och orkar kan jag ta kort på det jag köpte och lägga upp här, men ska nog inte lova nått, ehhehehehhee.
 
Sen ska jag nog läsa lite i cellbiologiboken. It is interesting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0