En TV-hylla fattigare

Nu har vi nyss sålt min TV-hylla, till ett par skåningar som skulle till Jönköping idag och tog genvägen över Linköping, tänkte dom? Förstår inte riktigt genväxen på 24x2 mil extra, men det är inte mitt bekymmer hahahaha.
 
Men nu finns det i alla fall mycket mer plats att ställa alla flyttkartonger! Vi flyttar ju i februari (vet inte om jag nämnt det här? Vi flyttar i alla fall till Johannelund den 2 februari) och i en liten lägenhet som denna är platsen inte överflödig hahaha.
Men nu kan vi packa mera! Skönt, hehe.
 
Idag har jag haft två föreläsningar, en i cellbiologi (som var väldigt seg, han stod och babblade lite väl länge om samma sak, vilket blev extra segt när man redan kunde endel om i princip allt, haha) och en i vetenskaplig metod, analys och statistik, eller vad den nu heter haha.
Blev så sjukt hungrig på slutet att jag nästan dog, haha. Har bara fått i mig en smoothie än sålänge, men de kom ju för att hämta TV-hyllan mitt i alltihop så har inte riktigt hunnit med mer.
Men nu ska jag se vad jag kan få i mig och så ska jag väl läsa lite i de fina kursböckerna, men även ta det lugnt och ha det skönt.
 
Ha en trevlig helg, fina ni!

Kommentarer
Postat av: ellen

24x2 blir det väl inte, utan 24 mil fram o tillbaka till linköping från jönköping xd

2013-01-18 @ 14:32:07
URL: http://duumbass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0