Kattvakter

Vi ska vara kattvakter i två veckor, från och med söndag! Åh, glaaad!
Och med kattvakter menar jag inte gå dit och mata katten, utan att ha katen här.
Vi ska ha Connys pappas misse här, eftersom dom ska iväg utomlands två veckor och inte vill att han ska behöva gå ensam hemma, speciellt inte nu när han nyss förlorat sin kompiskatt.
Men det ska bli såå mysigt att ha en liten kissemiss här, hihi!
 
Jag har ingen bild på deras katt, har bara träffat den en gång för ett par dagar sen, men ni kan få en bild på söta totte, eftersom han ändå är en fluffig misse.
På denna bild är han liten, det var förra hösten nångång, men han har lite dendär blicken när han tigger vid matbordet. "Men jag ääääär ju så söööööööööt, kan jag inte få en litenliten mumsbiiiiiiit? Pliiiis?"
Han vet ju att han är söt också, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0