Ny fån

Jag hade tänkt att ta kort på mina julklappar och lägga upp bilderna, men det har inte riktigt blivit av än haha. Dåligt av mig!
 
Men jag kan lägga upp en bild på min fiiiiiinfina väska jag fick!
 
I löööv it! Awesomeness på hög nivå lixom.
 
Sen har jag fått en kappa, en bok med glassrecept, pengar, två roliga böcker (Vad är vetenskap och 100 andra jätteviktiga frågor och Första hjälpten vid akut sockerbehov), en elefantformad tekanna och en lång klänning, med som underklänning eller så då den är genomskinlig (Fick den av australiensarna). Det var nog allt, and I am happy! Och förresten, sen fick man ju såklart en chokladtomte av pappa o Jill (tillsammans med pengarna) men det har man fått några år i rad nu, hehe.
 
 
 
Och så har jag gåt toch blivit med smartfån! Har funderat ett tag och velat fram och tillbaka över om jag ska köpa en och vilken. Men när min andra tappade en skruv kändes det som att okejdå, det är nog dags nu.
Det blev en Samsung Galaxy SII. Har frågat många om råd och de som har en sån har typ "KÖP DEN DEN ÄR SVIIIINBRAAAAAA!!!" för att summera det hela. Och hittills håller jag med. Har ju inte haft den en vecka än men hittills är jag mer och mer nöjd! Det enda är att den är väääldigt stor, men jag vänjer mig nog ganska snabbt haha. Har ju i princip redan vant mig vid att ha en smartfån, nu är det bara storleken kvar att vänja sig vid.
 
 
Den är väääldigt lätt och tunn, haha. Har ett skal till nu, och med det blir den alldeles lagom, ligger bra i handen och allt.
 
Så om ni funderar på en smartfån och vill ha en bra till ett vettigt pris, köp en Samsung Galaxy SII.
Det finns en SIII också, men det är tydligen inte överdrivet mycket skillnad på den och den ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0