Tentaångest

Har omtenta på lördag, i Allmän Kemi 2, BLÄÄÄÄÄÄÄRRRGGHHH!!
Inte kul alls, har pluggat alldeles för dåligt och känns inte alls bra.
Men har haft ett dött huvud, mensvärk, otroligt jättesvårt att sova och massa som fårr mig oförmögen att koncentrera mig riktigt ordentlige. För en stund sen var jag helt uppgiven och ville bara skita i allt ihop och ba JAG KLARAR INTE DET HÄR BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL! Men nu känns det lite bättre. Vet inte om jag kommer klara det, men ska plugga på den tentan jag inte klarade (har själva tentan och skrev ut lösningarna från mejlen) och den i labbhäftet. Sen får vi se vad jag behöver läsa mer på. Tills nu har jag sammanfattat mina anteckningar i mitt lilla block, men har inte gjort det allra sista (det var då tentaångesten blev som värst, ehhe) så får se om jag gör det senare.
 
Och nu hade jag skrivit mer egentligen men råkade komma åt nån knapp så försvann det, SUCK!
Menmen, skrev först nått om att klarar jag det inte nu, klarar jag det säkert nästa gång. Nån annan gång. Då kan jag nog lite mer, lixom.
 
Menmen, får ta om även det roliga jag tänkt berätta... JAG KLARADE BIOKEMIN! Blev så sjukt glad och lättad när jag såg att jag klarade den. Victor sa igår att resultaten var uppe på studentportalen, så jag gick in helt beredd på ett underkänt, men se jag KLARADE DEN! Såååå sjukt skönt! Den hade INTE varit rolig att göra omtenta på, med tanke på att det var så sjuuukt mycket och sjuuukt krångligt. Pjuh!
 
Just det... jag lovade ju mig själv att få köpa de snygga skorna om jag klarade den tentan!
 
 
Nu måste jag väl skaffa e-baykonto och paypal och allt, men bröööl så jobbiiiiiigt!
Aja, får bli när jag gjort denna tenta, och klarar jag denna ska jag nog unna mig ytterligare nått. Hmmm... En kattlampa från Chilli tror jag, som matchar den jag fick i julklapp! Ja, det blir nog bra, tihi.

Kommentarer
Postat av: ellen

E-bay och paypal är inte krångligt alls ^^
Du är grrymmmm! Har jag sagt det eller? Hihi.

Skulle du råka ta bort nått i en text eller råkat göra nått i photoshop eller något du ångrar eller..nått, testa att trycka på ctrl + z så ska det komma tillbaka (:

2013-01-09 @ 14:36:00
URL: http://duumbass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0