Abiturientbalen 2013 nummer två

Igår var det den tredje och sista balen här i Linköping, och då dansade min väl Natalie och hennes pojkvän.
Tyvärr såg jag inte när de dansade, men jag träffade dom efteråt, när de kom till trädgårdsföreningen. Där fotade jag och följde ven med dom en bit och fotade på vägen.
 
Tänkte lägga upp lite bilder ("lite" hehehehehehehehehhe). Det blev tyvärr inte lika bra bilder som på Axel och Isabelle kvalitetsmässigt och så, men hade inte så mycket tid att fixa med inställningar o så, hehe. Men ska nog redigera några bilder sen, har redan lekt med en och kommit på att jag har tappat lite photoshopskillz hahahaha åh. Lägger upp den sist så får ni se hahaha. Men det var mest lek, så ni vet.
 































 
 

Kommentarer
Postat av: ellen

Sista bilden va ju jättefin! ^^

2013-06-09 @ 16:32:24
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0