Sushikväll och kattungebesök

Igår hade vi sushikväll. Det kom hit trevligt folk med lite ingredienser var, vi gjorde sushi, åt, och hade det väldigt trevligt! Väldigt lyckad och rolig kväll måste jag säga, och go' sushi ni!
 
Imorse så åt vi frukost med Suss och Erik på Suss balkong, inte bara lite skönt där i solen. Najsigt.
Sen åkte vi hem, och senare var vi och hälsade på kattungarna. Ja det är ju bara tre kvar nu, och en av dom är ju våran. Lille Dexter, han är så sööt! Och riktigt fluffig, hihi. Hade alla tre sovandes på mig ett tag där, supermysigt! Den orangea spinner högt som bara den också vilket är mysigt, men han biter hårt som bara den med hahaha. Inte skönt. Tjockiströjan kan han bita på hur mycket han vill, den är ändå trasig, men fingrarna behåller jag gärna hela så länge som möjligt haha.
 
Kom även att tänka på när de klättrar upp för ens ben när de ska upp i ens knä.. Nu när han har långbyxor är det ju inte så farligt då de tar tag i byxorna... men det blir nog mindre skönt när man har shorts, aaajjj?
 
Nu ska jag plugga ett tag, men snart kommer Conny hem med pizza och då ska vi se klart sista Star Wars-filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0