Stugvecka

Det var ett tag sen jag bloggade nu, för jag har haft mycket att göra, och så har datorn inte funkat. Strömsladden var trasig, har en ny nu. Så nu ska jag blogga lite innan jag drar iväg till en stuga med pappa o co. i en vecka.
Jag blir antagligen mer aktiv när jag kommer hem, förutom då jag ska till Ellen (<3) och de två veckor jag drar till Spanien osv.

Och har ni nån aning om hur mkt jag längtar tills jag ska till Ellen?
Hur mkt som helst!
Ellen, du är saaknaad! >:

Och M.B, dina kramar är bäst! <3

Och om jag inte minns fel så har Harry Potter och halvblodsprinsen premiär den 15 juli!
M.B, när ska vi se deeen? :D

Aja, nu ska jag hoppa in i duschen, hare så bäst, smsa o riing :*

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag o mathias kom på igår ba vi måste se premiären me Sosso, sen ba juste hon är ju inte hemma >< kanske typ när du har kommit hem?



Btw, jag hade tänkt att bjuda dig på harry potter men har inte råd med det, bjuder dig på new moon ist, hoppas den är lite billigare

2009-07-05 @ 16:33:51
URL: http://ramavoite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0