Ohyeah, that's life

Tänkte börja med.. ett blogginlägg! :D haha, andra jag vet, men det gilldes inte.

Jag fick tillbaka franskaprovet idag, VG ^^ Ohyeah, nöjd :D
Oskar hade fixat 10 kexchoklad till mig :''D e skyldig han 35 kr nu, lätt värt! :D
Engelskan va inställt idag också, chill ^^
SÅ Kjell sa att vi kunde ha fysik på engelskatimmen, så slutade vi 14.30 ist för 15.40, fett nice!

Det inte lika roliga är att jag o Blinky gjorde slut igår :/
Men, still friends iaf :)

Nu ska jag göra klart faktabladet till engelskan (om Texas, yeah) o äta kexchoklad! :D
Tjing! ^^

Kommentarer
Postat av: Matilda

asbra med franskan ju! :'D o bra att du o blinky fortfarande är vänner :) <3

2009-03-09 @ 19:06:30
URL: http://ramavoite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0