Ohyes

Jag är så läskigt aktiv, eller hur?
och jag kommer nog bli så läskigt mkt aktivare nu när man kommer ha massa nationella prov o slutprov + lite andra random prov, m'yes.

Ellen va här 1-3 maj <3 Det va underbart kul, älskar dig :*

Fredag: Jag o M.B o Mathias möter Ellen på rece i Linköping. Vi går o handlar på hemköp o gör cupcakes :*
Efter det så åker M.B o Mathias hem till M.B o Jag o Ellen sätter oss på pendeln till Norrköping med Axel (min bruur) i släptåg.
Jag kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde, men vi kolladeiaf på film, Ice Storm tror jag den hette.
Den va wierd o typ alla tänkte på sex hela tiden, ärligt talat det va typ det enda de tänkte på, även de som va typ 14.
Vi va iaf trötta o gick o la oss typ.. 23.30-00.00 ungefär?

Lördag: Vi vaknade sådär typ .. ett? haha, ja vi äår duktiga *:
Vi mötte iaf M.B o Mathias vid station o gick sedan till en affär som sålde piercingar o sånt o M.B köpte två segmentringar (?) där, billigt billigt. ;D
Sen letade vi efter ett fik, o det tog ett tag, haha.
Jag ringde iaf pappa tillslut o han föreslog Gubbens Trädgård, o vi gick dit.
 Det va rätt nice där asså, yesyes.
Sen åkte M.B o Mathias hem för M.B kände sig typ sjuk o förkyld .____.
krya på dig älsk <3
Jag o Ellen gick runt o fotade i nkpg o pratade lite ^^
Det va rätt nice, vi fnattade runt i typ.. två timmar ungefär?
Sen när vi kom hem var iaf jag hungrig (ovanligt va? 8D) o pappa sa att vi skulle få grillad kykling till middan, mums!
Under kvällen/natten kollade vi på massa olika filmer på TV haha. Vi kollade inte på alla heelt, det va typ bara en vi såg hela på. Men det va skojj, o filmerna va.. speciella? Haha

Söndag: Vi sov ännu lite längre, haha , sova <3
När jag gick upp för ett toalettbesök på.. dagen? haha, morronen! enligt mig (a)
aja, då fick jag iaf veta att duschen va trasig, hahaha, lyckat </3 (jag fick åka t mamma idag innan skolan o duscha en snabbis, haha, men den funkar iaf nu igen :D:D)
Vi typ slappade, hade lite fotokrig typ, kollade på tv, haha det va kul, o så åt vi när det va dags.
O Ellens tåg va fail. xD
Det skulle kommit 17.33, haha
Så vi satt där o pratade o så, o så säger dom att det skulle komma 17.55 ist, xD
Vi typ "meh, vafan?  .. aja" typ xD Sist hon va här va tåget försenat, då också, hahahaha
Aja, vi sitter vidare (haha) o så ändras tiden till 18.12!
o Ellen ba "Så kommer den säkert ändras till 18.30, lovar!"
HAHA, o en liten stund senare meddelas det att tiden har ändrats till 18.30.. XD
Sen vare 18.45.. sen 18.55.. sen 18.50.. sen 18.59.. o så anländer det typ 19.00.. XD
Inte alls försenat nejdå, xD

Det har iaf vart wonderful att ha Ellen här <3
Hon är verkligen typ vääärldens underbaraste person <3
Ellen, du är en av de bästa <3

Jag vet att inlägget är läskigt kort och att läskigt många kommer orka läsa det :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

du måste skicka den där bilder på mig och mathias från när vi bakade (a)

var massa kul att träffa Ellen igen <3

2009-05-05 @ 08:22:12
URL: http://ramavoite.blogg.se/
Postat av: ellen

fail på tåg från norrköping xD (a)

de va massa kul att va hos dej/er <3 o träffa m.b <3 o mathias ^^

du är bäst sosso, jag älskar dej:*<3

2009-05-05 @ 15:35:57
Postat av: linnea

Sv: Haha va bra! Känner mig rätt ensam ibland om att inte älska filmen ;P

2009-05-10 @ 21:44:16
URL: http://twerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0